17.02.2011

Revizuind prima sesiune

Acest titlu explică și motivul pentru care am lăsat baltă blogul în ultima vreme și anume: am fost în sesiune...



Din fericire, scriu aceste rânduri din ultimele zile de vacanță, o vacanță care a fost foarte bine venită după prima stresiune din viața mea. Aș putea spune că am trecut mai bine decât mă așteptam după această prima tură de examene și nu am fost nevoită să mă arunc de pe Continental, cum glumeam cu colegii mei în ultima vreme ( citez: „Mă arunc de pe Continental dacă am vreo restanță” ). Acum mi se pare extrem de amuzant, deoarece am reușit „performanța” de a nu avea vreo restanță și chiar de a obține rezultate foarte bune. 
Am avut patru examene și patru colocvi-uri care m-au adus în situația de a avea nopți nedormite, de a bea Coca-Cola în cantități excesive și cel mai important, de a trece printr-un stres maxim. Dar, mi-am revenit până la urmă, mai ales după prelungita sesiune de somn și de mâncat bunătăți, de data asta, pe care am avut-o în ultimele zile. 

Acum a sosit momentul să mă pregătesc cu forțe noi pentru semestrul al doilea, în care mă așteaptă, pe lângă cursurile și seminariile de la facultate, o practică ca purtător de cuvânt, o altă practică la radio și deschiderea unui ziar împreună cu colegii de la jurna. Dar vorba aceea, toate trec, deși contează și cum trec, să sperăm că cel puțin la fel de bine ca până acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu